קורס כלבנות טיפולית: איך כלבי תרפיה מסייעים לאנשים נזקקים

בשיתוף
הקריה האקדמית אונו

הכירו את הקשר הרגשי העמוק שיוצרים באמצעות כלבנות טיפולית בין כלבים למטופלים שלהם, גלו את התפקיד החיוני של הכלבנות הטיפולית בריפוי ובהחלמה.

בעולם הבריאות והרווחה, כלבנות טיפולית וכלבי תרפיה ממלאים תפקיד ייחודי ומשפיע, הקשר שהכלבים יוצרים עם אנשים נזקקים הוא יותר מסתם מערכת יחסים טיפוסית של בעלי כלבים, זהו קשר רגשי עמוק המשמש כזרז רב עוצמה לריפוי והחלמה, בואו נחקור את הקשר הייחודי הזה ואת האפקט הטרנספורמטיבי וכיצד הוא בא לידי ביטוי בטיפול בעזרת כלבים.

הקשר האמפתי

לכלבים המשמשים בכלבנות טיפולית יש יכולת יוצאת דופן לחוש ולהגיב לרגשות אנושיים. בין אם מדובר בילד הנאבק בחרדה, אזרח ותיק המתמודד עם בדידות או מטופל המתאושש מניתוח, כלבים המשמשים בכלבנות טיפולית מבינים באופן אינטואיטיבי מתי הם נחוצים ביותר. הם מספקים נחמה, ביטחון ואהבה ללא תנאי, ויוצרים סביבה בטוחה ומרגיעה שיכולה לסייע באופן משמעותי בתהליך הריפוי.

תקשורת מעבר למילים

עבור אנשים הנאבקים בתקשורת מילולית, כלבים המשמשים בכלבנות טיפולית מציעים דרך מיוחדת לבטא רגשות ורגשות, הכלבים מגיבים לרמזים לא מילוליים, לשפת גוף ולרגשות, ומטפחים תחושת הבנה וחיבור שחורגים מהמילים, תקשורת שקטה זו יכולה לשמש לעתים קרובות כגשר, לעזור לאנשים לבטא את עצמם בדרכים שאולי לא היו מסוגלים אחרת.

תפקידו של כלבן טיפולי בתהליך הטיפולי

מאחורי כל כלב טיפולי מצליח עומד מאלף כלבים מסור שמבין את חשיבות הקשר הייחודי הזה, כמאלף כלבים טיפולי, יש לכם את המשימה המתגמלת לחדד את האמפתיה הטבעית של הכלב וללמד אותו להגיב כראוי לרגשות אנושיים. אתם לא רק מאלפי כלבים; אתם יוצרים בן לוויה מרפא.

הצטרפו לתכנית שלנו

אצלנו במכללת דוגארט לאומנויות האילוף, בית ספר להכשרת מאלפים וכלבנים טיפוליים, אנו עוזרים לכם למנף ולהוציא את הפוטנציאל הקיים בכל כלב.

תוכנית הלימודים שלנו בתחום הכלבנות הטיפולית, מספקת את הידע והמיומנויות הדרושים לאילוף כלבים ליצור קשרים רגשיים עמוקים אלה עם הנזקקים, התחילו את המסע שלכם היום לתוך עולם הכלבנות הטיפולית ואילוף הכלבים ומלאו תפקיד מרכזי ביצירת הקשרים הייחודיים והמרפאים הללו, צרו איתנו קשר ולמדו כיצד חברינו על ארבעה עוזרים לנו בהיבטים שונים של בני האדם.

קורס כלבנות טיפולית סטודנטים ללימודי כלבנות טיפולית עם כלב תרפיה
סטודנטים לתואר ראשון במדעי ההתנהגות וכלבנות טיפולית עם כלב תרפיה

 

שיתוף

בשיתוף

הקריה האקדמית אונו

יצירת קשר

יש לך שאלות? רוצה פרטים נוספים?
אנחנו כאן בשבילך. צרו איתנו קשר בטלפון 03-6832445 או השאירו פרטים בטופס ונחזור בהקדם...

קורסים וסדנאות

קורס אילוף כלבים וטיפול התנהגותי

בשיתוף קורס אילוף כלבים וטיפול התנהגותי, במכללה לאומנויות האילוף דוגארט, מיועדים לאלו שמחפשים ללמוד מהטובים ביותר ולא מוכנים להתפשר. הסגל המקצועי של דוגארט המלמד אילוף כלבים וכלבנות טיפולית, מורכב מאנשי

כלבנות טיפולית

קורס כלבנות טיפולית

בשיתוף טיפול בעזרת כלבים או כלבנות טיפולית הוא בין התחומים המקצועיים המבוקשים ומהירי הצמיחה בעולם הטיפולי. הקשר בין האדם לכלב הוא קשר עתיק בן אלפי שנים, של חיים בצוותא ועבודה

מאמרים מהבלוג שלנו

כלב ויסלה מאלף כלבים

קורס אילוף כלבים – כלב הויסלה ההונגרי

בוגרי קורס אילוף וכלבנות טיפולית הכירו את הויסלה ההונגרי כמאלפי כלבים ומטפלים התנהגותיים קרוב לוודאי שתתקלו בסוגים שונים של טיפוסי כלבים וחשוב שתדעו לזהות כל סוג וסוג של כלבים כדי