אודות דוגארט

בשיתוף
הקריה האקדמית אונו

קורסי אילוף כלבים, הכשרת מאלפים כלבים וכלבנות טיפולית הטובים בישראל

המכללה לאומנויות האילוף דוגארט, היא מכללה ומרכז כלבני ידוע שהצוות המקצועי שבו הכשיר את מיטב מאלפי הכלבים והמטפלים ההתנהגותיים המובילים בעשרים השנים האחרונות בישראל, אנחנו מתמחים בלימודי כלבנות טיפולית והכשרת מאלפי כלבים.

הסטודנטים במכללה לומדים טיפול התנהגותי ואילוף כלבים במגוון רחב של גישות ושיטות אילוף מתקדמות המבוססות על הגישה המלאה והמאוזנת המכילה בתוכה אילוף וטיפול המבוססים חיזוקים חיוביים וגם על שיטות כגון Force Free training ואחרות על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר, תחת קורת גג אחת, בקבוצות תרגול קטנות ומשפחתיות בהן לכל סטודנט מותאם כלב אישי להכשרה במהלך הקורס, וכך בוגרי לימודי קורסי האילוף והמטפלים ההתנהגותיים של דוגארט, יוצאים עם ארגז הכלים הנרחב ביותר ויודעים להתאים את השיטה המתאימה לכל כלב באופן אישי ובהתאם ליכולותיו.   
 

אצלנו בדוגארט בוגרי קורס אילוף הכלבים והכלבנות הטיפולית, יוצאים עם ארגז הכלים הנרחב ביותר ויודעים להתאים את השיטה המתאימה לכל כלב באופן אישי ובהתאם ליכולותיו.

הצוות המקצועי של דוגארט, מורכב מאנשי המקצוע המנוסים והמובילים בארץ בתחום גידול וחינוך הכלבים בישראל, הם בעלי תואר ראשון והכשרה אקדמית בתחום הטיפולי ובעלי הכשרה מקצועית כלבנית בתחום פתרון בעיות התנהגות בכלבים, כלבנות טיפולית וספורט כלבני, וכך אתם הסטודנטים נהנים ולומדים מכל הידע המעמיק וארגז הכלים הנרחב ביותר, תוך כדי השמת דגש על מקצועיות, אנושיות, יחס אישי ומעל הכול פתיחות מחשבתית.

אנחנו ב דוגארט מאמינים באחריות קהילתית ועזרה לקהילה, לכן הסטודנטים שלנו עובדים ומתרגלים עם כלבי עמותות, מארגנים ימי אימוץ לכלבים כדי ליצור חיבור בין בתים חמים ומשפחות אוהבות, עוזרים ומלווים את המשפחה המאמצת במהלך כל התהליך.

הסטודנטים שלנו נהנים כבר מאמצע הלימודים, מהתנסות מקצועית מעשית בפועל עם לקוחות, בגיבוי הצוות המקצועי העוזר בבניית מערכי שיעור אילוף וטיפול, עצות מקצועיות וקהילה חמה ותומכת של בוגרי דוגארט.

הלימודים מתקיימים בימים ובשעות נוחות, בשתי חוות כלבים ומרכזיים כלבניים גדולים ומפוארים הנמצאים במיקום מרכזי ונגיש בלב סביבה כפרית וירוקה בסמוך לתחבורה ציבורית וצירי תנועה מרכזיים.

אילוף כלבים זאת אומנות לא רק מיומנות

הצוות המקצועי של המכללה לאומנויות האילוף דוגארט, הוא בעיקר חיבור של בני אדם שאוהבים בעלי חיים אבל בעיקר אוהבים כלבים, שהתאחדו יחדיו כדי להעביר את האהבה ואת התשוקה לחיה המופלאה הזאת ובעיקר את הידע והניסיון הרב שהם צברו בעבודה עם כלבים, לבני אדם, אוהבי כלבים, כמוהם שרוצים לנתב את התשוקה הזאת למקצוע ומחפשים הכשרה מקצועית ורצינית מאנשי מקצוע מנוסים ומובילים ובעיקר קשובים אכפתיים השמים דגש על יחס אישי.

כלב הוא חיה מופלאה וההבנה שלנו את הכלב, השתנתה מהותית, בעקבות גל של מחקרים ותובנות חדשות שפרצו לעולם ב-15 שנים האחרונות.

אנחנו יודעים כי כלב הוא עולם ומלואו ודרכנו תוכלו לקבל את כל הידע ואת כל הכלים הנחוצים כדי להבין מהו כלב וכיצד הוא חושב, מרגיש ופועל, כיצד הוא מתקשר עם העולם, כיצד הוא מתקשר עם כלבים אחרים ועם הבעלים, מה מניע כל כלב לפעולה וכיצד לרתום את מה שמפעיל אותו, לטובת קשר עם האדם ולשתף פעולה יחדיו למען מטרה משותפת.

העקרונות המנחים שלנו הם פתיחות מחשבתית ויחס אישי, אנשי המקצוע שלנו הם בין המובילים בתחום וביחד אנו פועלים כדי לחולל שינוי בתפיסה הכלבנית בישראל במטרה שבוגרי המכללה שלנו יהיו המטפלים ההתנהגותיים ומאלפי הכלבים הטובים בישראל.

אנו מאמינים ששינוי התפיסה הכלבנית של בעלי הכלבים היא הדרך הטובה ביותר לשיפור איכות חייהם של הכלבים והדבר יעשה בזכות מטפלים התנהגותיים ומאלפי כלבים טובים ופורצי דרך.

כלב מבחינתנו הוא שותף ובן משפחה וככזה אנחנו במכללה שמים דגש על יצירת החיבור וקשר נכון בין אדם לכלב כדי ליצור לשניהם חיים טובים ונעימים.

תלמידי ובוגרי המכללה לאומנויות האילוף דוגארט, מקבלים מאתנו סיוע וליווי שוטף בכל שלב ושלב בדרך

גם לאחר צאתם לדרך עצמאית ואנו תמיד זמינים לכל שאלה, התייעצות או בקשת עזרה בזכות קהילה חמה ואוהבת של בוגרי המכללה.

בשיתוף

הקריה האקדמית אונו

יצירת קשר

יש לך שאלות? רוצה פרטים נוספים?
אנחנו כאן בשבילך. צרו איתנו קשר בטלפון 03-6832445 או השאירו פרטים בטופס ונחזור בהקדם...

קורסים וסדנאות

קורס אילוף כלבים וטיפול התנהגותי

בשיתוף קורס אילוף כלבים וטיפול התנהגותי, במכללה לאומנויות האילוף דוגארט, מיועדים לאלו שמחפשים ללמוד מהטובים ביותר ולא מוכנים להתפשר. הסגל המקצועי של דוגארט המלמד אילוף כלבים וכלבנות טיפולית, מורכב מאנשי

מאמרים מהבלוג שלנו

קורס אילוף כלבים וכלבנות טיפולית

קורס אילוף כלבים: היתרונות של קריירה באילוף כלבים וכלבנות טיפולית

גלו את העולם המתגמל של מקצוע מאלפי כלבים וכלבנים טיפוליים. ליהנות מהגשמה אישית, חברות עם כלבים, גמישות בעבודה, למידה מתמשכת, צמיחה בקריירה ותגמולים כספיים. החלו את המסע שלכם בעולם אילוף הכלבים והכלבנות הטיפולית דרך קורס הכשרת המאלפים המקיף שלנו עוד היום.